S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY A REKLAMAČNÍ ŘÁD PRO E-SHOP (dále jen „obchodní podmínky“)

 

  1. Základní přehled
  2. Uzavření kupní smlouvy
  3. Záruční podmínky
  4. Reklamace zboží
  5. Odstoupení od smlouvy
  6. Dodací lhůta, způsob platby a dopravné
  7. Mimosoudní řešení sporů
  8. Závěrečná ustanovení
  1. Základní přehled
  • Osobní odběr, vracení výrobků a uplatňování reklamací na prodejnách není možné.
  • Odesláním objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami internetového obchodu to-mi-co.cz.
  • Kupujícím může být spotřebitel nebo podnikatel.

      Spotřebitelem je podle ustanovení § 419 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) každá fyzická osoba, která s prodávajícím uzavírá smlouvu, nebo jinak jedná, mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec svého samostatného výkonu povolání.

      Podnikatelem je podle ustanovení § 420 občanského zákoníku ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považována také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Dle § 421 občasnkého zákoníku se za podnikatele považuje také osoba zapsaná v obchodním rejstříku a dále se má za to, že podnikatelem je osoba, která má k podnikání živnostenské nebo jiné oprávnění podle jiného zákona.

 

  1. Uzavření kupní smlouvy
  • Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky podle občanského zákoníku.
  • Ceny v internetovém obchodě se mohou průběžně měnit. Uvedená cena zboží je platná v okamžiku odeslání objednávky.
  • Nabídka zboží v rámci internetového obchodu to-mi-co.cz je prezentací nabízeného a prodávaného zboží, a sama o sobě není návrhem na uzavření kupní smlouvy. Návrhem na uzavření kupní smlouvy je až řádně vyplněná objednávka kupujícího.
  • Smluvní vztah vzniká mezi kupujícím a prodávajícím, kterým je internetový obchod to-mi-co.cz. Tento subjekt je od okamžiku přijetí objednávky jediným a výlučným subjektem zodpovědným za prodej a dodání zboží kupujícímu.
  • Okamžikem uzavření kupní smlouvy je potvrzující email, který prodávající zašle kupujícímu nejdéle do 17 hod. následujícího pracovního dne od obdržení objednávky.
  • Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní a reklamační podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
  • Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva z vadného plnění. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

 

  1. Záruční podmínky
  • Délka záruční doby se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a činí 24 měsíců v případě kupujícího – spotřebitele a 6 měsíců v případě kupujícího – podnikatele.
  • Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
  • Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
  • Záruka se vztahuje na vady zboží, nevztahuje se na výrobky po uplynutí jejich životnosti či opotřebení v důsledku používání.
  • Podle charakteru vady má kupující při uplatnění záruky právo:
  • Jde-li o vadu odstranitelnou, na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady. Pokud není možné, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti. Není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy;
  • Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu najednou (3 a více)nebo opakovaně (nejméně 3x) a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží. Pokud není výměna možná, má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy;
  • Jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží. Pokud není výměna možná, má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy;
  • V případě, že zboží prodávané za nižší cenu (ve slevě) má vadu, za kterou prodávající odpovídá, má kupující místo práva na výměnu zboží právo na přiměřenou slevu.

 

  1. Reklamace zboží
  • Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Prodávající je oprávněn dohodnout se s kupujícím na prodloužení této lhůty. V případě překročení maximální lhůty pro vyřízení reklamace má kupující nárok na výměnu zboží za nové. Pokud výměna není možná, má právo na odstoupení od kupní smlouvy.
  • Reklamaci zásilky, tj. poškození či jiné nesrovnalosti při přepravě a doručení, má kupující právo uplatnit bezprostředně po převzetí u přepravce a oznámit bez prodlení prodávajícímu.
  • V případě reklamace nevzniká kupujícímu právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací (dopravné, poštovné apod.) a hradí si tyto náklady vždy sám a v plné výši.
  • Postup uplatnění reklamace:
  • O reklamaci je kupující povinen prodávajícího nejdříve informovat emailem na adrese: to-mi-co@email.cz a následně odeslat zásilku s kopií faktury o zboží na adresu: Bc. Jiří Mikula, Chrastěšovská 1166, Vizovice 763 12.
  • Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jej kupující převzal při dodávce. Ke zboží kupující přiloží doklad o koupi. Kupující použije balící papír nebo karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Kupující neposílá zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Prodávající doporučuje, aby kupující zboží při odeslání pojistil.
  • Kupující obdrží do 24 hodin po obdržení vráceného zboží prodávajícím reklamační protokol.
  • Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  • Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena, a to v souladu s principy a pravidly uvedenými v čl. 3.
  • Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které kupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  • Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je tato uvedena u zboží v katalogu.
  • U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  • O vyřízení reklamace bude kupující informován prostřenictví e-mailu nebo SMS. Stejně jako při dodání objednávky bude kupující informováni o expedici balíku.

 

  1. Odstoupení od kupní smlouvy
  • Kupující – spotřebitel může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu odesláno v této lhůtě na adresu Bc. Jiří Mikula, Chrastěšovská 1166, Vizovice 76312 nebo emailovou adresu: to-mi-co@email.cz.
  • Kupující – spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
  • Kupující - spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy, objednávky nebo daňového dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
  • Po odstoupení je kupující - spotřebitel povinen zaslat prodávajícímu obdržené zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Kupující - spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (nikoliv na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu.
  • Prodávající je povinen kupujícímu - spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající kupní ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího - spotřebitele přijal. S vrácením peněžních prostředků je prodávající oprávněn počkat do doby, než mu kupující – spotřebitel vrátí zboží nebo prokáže, že jej odeslal.
  • Náklady na vrácení zboží nese kupující - spotřebitel, a to i v tom případě, že zboží nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou.
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího - spotřebitele, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu - spotřebiteli uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

 

  1. Dodací lhůta, způsob platby a dopravné
  • Prodávající zasílá zboží kupujícímu do 10 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
  • Zboží je zasíláno prostřednictvím přepravní společnosti PPL.
  • Zboží je zasíláno na dobírku nebo po provedení platby bankovním převodem.
  • Dopravné je kupujícímu účtováno podle zvolených služeb (obchodní balík, obchodní balík na dobírku), vždy je vyčísleno v rekapitulaci objednávky a započítáno do celkové hodnoty faktury.

  

  1. Mimosoudní řešení sporů
  • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy (tedy sporů mezi prodávajícím a
    kupujícím – spotřebitelem) je příslušná Česká obchodní inspekce, inspektorát pro Jihomoravský a Zlínský kraj, se sídlem: tř. Kpt. Jaroše 1924/5, 602 00 Brno-střed, internetová adresa: coi.cz.

 

  1. Závěrečná ustanovení
  • Pokud právní vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že takový vztah se řídí právním řádem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  • Je-li, nebo stane-li se některé ustanovení obchodních podmínek neplatným nebo neúčinným, namísto takového neplatného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností některého ustanovení není dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních podmínek.
  • Uzavřením kupním smlouvy se obchodní podmínky stávají pro kupujícího závaznými.
  • Obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2020

KONTAKTY

Jiří Mikula

Adresa: Chrastěšovská 1166

PSČ: Vizovice 76312

Email: to-mi-co@email.cz

Telefon: +420 605 037 287

ZDI2NjI0